Huvudvärk och svamp omelett

Idag vaknade jag med värsta huvudvärken=( usch så jag gick och la mig i soffan efter jag hade tryckt i mig 2 mackor och mitt heliga the. Har varit helt stel idag, så nu känner jag att min bebis har verkligen fixerat sig (gott tecken) hoppas hoppas* Fick ett sms på mobilen som lyste upp min dag lite, jag hade fått mina kläder så jag åkte och hämtade ut dom=D En jätte fin rosa mys dress, ett rosa linne med Betty Bop såklart, en svart klänning, ett par svarta benvärmare och två skit snygga neccesärer med fejk ormskinn. Senare så blev jag lite bättre, så Johan och jag bestämde oss för att åka ut till Tvings badplats så att hundarna fick bada=) Efter det åkte vi hem och gjorde svamp omelett av svamparna vi hade plockat i veckan, kantareller är riktigt fint. Så nu ligger jag i soffan och jäser o kollar på E! , mycket bra kanal om man vill hålla koll på allt och inget. Ska se om jag kan lägga ut bilder på kläderna=)
Over n out

Inga kommentarer: