Fullt upp hela dagen!

Gick upp kl 7:00 gjorde mig iordning och väckte Arian o gjorde samma med han. Åt frukost och stack till dagmamman vid halv nio :) var där i cirka 2 timmar, hade faktiskt själv jätte kul med alla barnen:) efter det lämnade jag Arian hemma hos Johan och drog in till stan till mamma. Gick runt i typ alla affärer kändes det som och letade regnbyxor till Arian, hittade äntligen ett par på LINDEX jätte fina med Bamse på:) så nu blir han inte blöt i rumpan när han leker i lekparken. Köpte oxå 2 overaller en privat och en han ska ha hos dagmamman. 8 nya bodys, 6 par byxor, 2 par vantar, 1 pälsmössa, 2 par tröjor till mig, 2 till Johan, 1 par benvärmare och 1 par tjocka strumpbyxor, Yes! Fick bränna lite pengar idag:) ville lägga upp kort på allt men jag kan inte skicka kort via mobilen längre till Bloggen. Varför? Om någon vet felet så hjälp mig tack! :) sen iaf efter stan så åkte jag till G.A Däck och satte på vinter däcken, det är ju halt ute nu gott folk. Så på med dom nu så ni inte hamnar i dicket! Kom hem och gick ut med hundarna en halvtimma, sen började jag städa och tvätta. Så det är det jag gör nu :)

Inga kommentarer: