2011 here we come!

Diet det har jag testat lite från och till, men denna jag har gjort nu i en vecka är helt sjuk. Förra söndagen vägde jag 59 kg och nu imorse en vecka senare vägde jag 55 kg. Jag tyckte det hade gått jätte snabbt att gå ner 4 kg :) Jag vill bli smalare i ansiktet och tyvärr går inte det att träna bort, så jag bantar lite ist. Det är ju bara att käka upp sig igen om man blir för smal:p


Sen har jag äntligen börjat använda min Iphone, men jag tycker tangentbordet är lite jobbigt. Det kanske är en vane sak?... Sen vet jag inte hur man byter ringsignal? Alltså till en vanlig låt och inte Iphones egna:/ så hjälp om ni kan någonting om Iphone.

Idag blir det träning, men i veckan ska jag fan ta tid till mina vänner! Har varit lite dålig på det nu under jul månaden. Sorry men nu ska det bli ändring på det:) Ja just det ja! Jag ska börja en utbildning, så jag kan öppna eget:) kmr bli riktigt nice.

Xoxo¥

Inga kommentarer: