Halv seg dag


Vaknade av att båda hundarna låg på en, kändes i musklerna ska jag lova =/ Försökte flytta bort dom en bit men dom är lika frusna som jag tydligen.Efter ett tag i sängen så kom kaffe ruset så jag hade inget annat val än att gå upp, älskling ringde precis i rättans tid oxå så morgonen blev iaf räddad=) Sen efter ett långt samtal på 1 1/2 timma, åkte jag till hemköp för att ta ut mina nya kläder.Allt passade perfekt så Sandra blev ganska nöjd, det är ju det som är så jobbigt när man köper från sajter man vet ju inte om det sitter så bra som det gör på den perfekta tjejjen på bilden =D Sedan blev det hem till svärmor gottans kaffe har hon, så jag kunde ju inte tacka nej tihi.Sedan blev det hem, halt som fan är det ju ute med så jag sladdade hälften av biten (men det var ju halva nöjjet).Kom hem här och gick ut med the dogs, Chino drog en revolt när vi var nästan vid porten (han älskar snö...) behöver nog inte skriva så mycket mer där. Har fått i mig två mackor och ett glas o´boy, magen ville inte ha mer suck* Så nu ligger man i sängen och funderar om man ska kolla på en film eller sova...Tror det blir John blund som gäller :] Natti

Inga kommentarer: