Denna helg

Bah! Jag har verkligen inte pallat skriva blogg den här helgen, ni får ursäkta=P
Igår så var vi en runda hemma hos min syster och lämnade en valp, så svårt att säga hejdå. Sen idag har jag lämnat bort 2 valpar till och det kändes jätte hårt det med, men vi måste kan ju inte starta kennel hemma=P Och så äntligen har vi fått vår boxer, jag är såå lycklig nu kan jag äntligen titta på tv!! Var ute med hundarna innan i Bastasjö och vet ni vad?=) Det var inte en kotte ute, så jag kunde släppa dom lösa och dom hade så kul. Är så tråkigt när man måste gå i koppel med dom hela tiden. Handlade lite idag med på Willys och då träffade jag Linda, alltid kul att träffa henne=) Så pinsamt när vi stog och pratade i kön så råkade jag ställa mina chips på en annans varor, så en man sa till mig att han inte skulle köpa chips och dom var nog mina (sorry) ^^ Om man skulle ta och åka till IKEA snart, är så sugen att handla möbler till Arians rum och lite till mig med kanske =B fårse när min man har lust, nu blir det kaffe=)

Inga kommentarer: