Full rulle hela dagen =)

Idag var vi och chippade alla 8 valparna, det gick jättebra dom var så duktiga=)Har eventuellt en till köpare nu på den rottis färgade, hon är ju så underbart sööt!
Jag var inne på Hundbiten idag och köpte fyra små halsband till dom tingade, två rosa och två blå. Tyvärr så får jag inte fram bilderna på datorn som jag tog med mobilen, fattar inte alltså=/ Annars hade jag lagt ut dom. Och så Arian han har haft feber hela natten 38,5 stackaren men jag gav han Alvedon och då sänktes den något, som tur va ju Gunilla barnvakt hon hade typ städat hela vår lägenhet och tänt massa ljus när vi kom hem Det tackar vi grymt mkt för!..Åhh det var så mysigt och Arian hade ingen feber längre, vilken lättnad för mig ;) När min nya cpmobil har börjat funka igen så kmr bilder promise*

Inga kommentarer: