Hej=)

Nu har jag bytt bloggtema vad tycker ni? Tyckte detta blev rätt stilrent och svart o rosa är ju snyggt, ville egentligen ha blått men man kan ju inte få allt. Sen idag sålde vi en valp till, vet att kickan kommer få ett jätte bra hem där=) Och det är det viktigaste, sen fick jag också låna Lindas läragå stol till Arian och det tyckte han var så himla skojj, haha jag skrattar hela tiden när han försöker ta sig någonstans och bara väntar på att jag ska hjälpa honom framåt =P Testade dom nya kopplena idag med, har köpt stadskoppel riktigt snygga i skrikoarange. Chino såg riktigt stolt ut med både ryggsäck och stadskoppel, har 5 kg i varje men det ser ut som att det har börjat bli för lätt för han nu. Kanske ska lägga på ett halvt till i varje?... Om ni är sugna på att kolla tecknat =O så tycker jag ni ska kolla på PONYO en Japansk Anime av Hayao Miyazaki ni vet han som tecknade Silver Fang, älskar den serien =P

Inga kommentarer: